Relatiemanager Bedrijven met een grote gun factor

Blaarkoppen. Foto: Idde Lammers Blaarkoppen. Foto: Idde Lammers

Het Zuid-Hollands Landschap is dé natuurbeschermingsorganisatie in de drukste provincie van het land. Wij stellen natuur veilig door gebieden aan te kopen, deze te onderhouden en toegankelijk te maken met mooie projecten. Dat doen we al sinds 1934! Dankzij de hulp van vele vrijwilligers, 50.000 Beschermers en bedrijfsvrienden maken we Zuid-Holland steeds een beetje mooier.

Binnen onze organisatie is er een vacature ontstaan in het team Marketing & Communicatie voor een creatieve, ondernemende Relatiemanager Bedrijven met een grote gunfactor.

RELATIEMANAGER BEDRIJVEN (32 uur)

In de dynamische functie van Relatiemanager Bedrijven ga je in de zakelijke markt op zoek naar partners en sponsoren die met ons willen werken aan een groene provincie. Daarnaast schrijf je aanvragen voor projecten aan vermogensfondsen en denk je creatief mee over het betrekken van onze Beschermers (donateurs) en buurtbewoners bij onze projecten in natuur en landschap. Ook draai je je hand niet om voor het genereren van publiciteit en het organiseren van evenementen in de natuur voor een grote sponsor.

Wat ga je doen?

  • Je bedenkt, maakt en voert zelfstandig fondsenwervende projecten uit. Je weet de juiste mensen in te schakelen om je te helpen deze projecten tot een fondsenwervend succes te maken.
  • Je bent (mede) verantwoordelijk voor de fondsenwerving bij zowel lokale als landelijke bedrijven.
  • Je legt proactief contact met deze bedrijven, netwerken, verenigingen en vermogensfondsen en bent in staat om langdurende relaties met hen op te bouwen.
  • Je werkt actief mee aan de doorontwikkeling van fondsenwerving en bedrijfssponsoring.
  • Je organiseert bijeenkomsten met en voor onze bedrijfspartners.

Wat breng je mee?

  • Je hebt een grote mate van zelfstandigheid, je kan het voortouw nemen, en je ziet kansen en weet deze te benutten.
  • Je bent in staat bedrijven mee te nemen in jouw enthousiasme en je bent een echte netwerker met een hoge gun factor.
  • Je bent creatief en hebt een vlotte aansprekende wijze van schrijven.
  • Je hebt ervaring met CRM en bent goed in het inzetten van social media.
  • Je hebt 2 tot 5 jaar werkervaring op het gebied van fondsenwerving, en bent aantoonbaar in staat om projecten op te zetten in een dynamiek speelveld met diverse stakeholders.
  • Je hebt een relevante HBO opleiding (richting communicatie of commercie).

Wat bieden wij?

Je standplaats is het monumentale Meisjeshuis in het centrum van Delft, daarnaast werk je regelmatig vanuit onze regiokantoren in Hoek van Holland, Gouderak en Oostvoorne. Zo weet je precies wat er in de organisatie speelt en signaleer je kansen voor fondsenwerving. Uiteraard ga je veel op bezoek bij bedrijven.

Verder bieden we:

  • Een uitdagende baan met veel ruimte voor eigen initiatief.
  • Een flexibele werkomgeving met de mogelijkheid tot thuiswerken.
  • Een arbeidsovereenkomst voor (in eerste instantie) de duur van een jaar.
  • Het salaris bedraagt, afhankelijk van je kennis en ervaring, tussen de € 2.600,- en €3.475,- bij een volledig dienstverband (37 uur).

Enthousiast?

Nassau Fundraising doet de werving en selectie van deze functie. Je kunt tot en met 10 september 2017 reageren op deze functie door je CV en motivatie te verzenden aan Daphne Leferink via daphne@nassau.nu. Als je eerst extra informatie wilt, kun je contact opnemen met Nassau via 020 – 520 65 55.

Een eerste kennismakingsgesprek vindt plaats op dinsdag 12 september op het kantoor van Nassau in Amsterdam. De tweede gespreksronde vindt plaats op 21 of 22 september, de derde gespreksronde vindt plaats op 25 of 26 september, beide bij het Zuid-Hollands Landschap in Delft. Mocht je niet beschikbaar zijn op deze data, vermeld dit dan in je sollicitatie.