Klachtenprocedure & integriteitszaken

Foto: Sander Poppe Foto: Sander Poppe

Mocht u een klacht hebben over ons werk of beleid, dan gaan wij hier uiterst zorgvuldig mee om. Welke uniforme werkwijze wij hiervoor hanteren vindt u op deze pagina.

Het uitgangspunt van onze klachtenprocedure is dat de indiener van de klacht voor zover mogelijk tevreden gesteld wordt en dat de klacht door het Zuid-Hollands Landschap wordt gebruikt om de effectiviteit en de efficiency van de organisatie te verbeteren.

Als een klacht niet binnen twee weken kan worden afgehandeld, dan houden we u op de hoogte van het verdere verloop. 

Bekijk de klachtenprocedure

Meldpunt voor integriteitszaken

Een meldpunt laagdrempelig melden voor integriteitszaken wordt momenteel verder ontwikkeld en ingericht en zal voor eind 2021 functioneel zijn. Martine Leewis, extern vertrouwenspersoon, fungeert op dit moment binnen onze organisatie als meldpunt voor medewerkers en vrijwilligers. Martine Leewis is tot de formele inrichting van het meldpunt laagdrempelig melden integriteitszaken, ook beschikbaar voor eventuele externe meldingen van integriteitsschendingen.

Zij is bereikbaar via e-mailadres leewis@org-id.org of telefonisch via 06 2947 3641.